måndag 12 december 2011

Dags igen....



Jag håller på och rensar papper mm, men vad man sparar på sig saker... och så ska vi ta bort ett skrivbord och flytta in en säng så vi får ett kombi kontor/gästrum, vi behöver inte ha varsitt skrivbord numera eftersom det bara är jag som jobbar "Hemma" nu. Och då är det ju lite knäppt att ha två skrivbord som tar plats och när vi har gäster får vi ta fram en enkel gästsäng och ställa i vardagsrummet. Så då kom jag på att vi rensar bort massa onödigt och gör i ordning en garderob där man kan stoppa in pärmar mm som man inte vill ha framme och tar in en fin järnsäng som vi har sen tidigare. Perfekt, skönt att ha ett färdigt gästrum när det väl blir klart!



Ja så det är det jag sliter med nu....jag har gett upp nu för jag kan inte bära ut skrivbordet eller bära in järnsängen själv så fortsättning följer senare ikväll.....

1 kommentar:

  1. Roligt med projekt! Även om man får slita lite...

    Tack för din goa hälsning!

    Kram Mariette

    SvaraRadera