tisdag 27 december 2011

vår?

Ja det känns så....och jag kom på att jag glömt bort att plantera ner tulpanlökar som jag köpte i höstas, det borde väl gå att plantera dom nu? Ska försöka ialla fall, i garaget blir det hur som helst inga tulpaner.....

Snart är det nyår, jag hoppas på ett bättre år än vad 2011 har varit för mig. Det har varit mycket upp och ner, så jag ser fram emot att göra avslut och stoppa ner alla tråkiga saker i en box och kasta iväg den långt åt fanders, sen ta nya tag! 2012 ser snyggt ut med, mer balans i siffrorna än 2011 tycker jag.....:)

4 kommentarer:

  1. tycker ocksa 2012 ser snyggt ut! :)

    SvaraRadera
  2. Rätta takter, kasta allt dåligt och börja om på nytt. 2012 kommer bli ett bra år tror jag.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Hej
    Tänker göra detsamma, Ska bli mitt år med mina egna val.
    Lycka till..
    Kram
    Krusidullan

    SvaraRadera
  4. Hej Vivi.
    Jättetack för din kommentar.
    Fantastiskt vackert hus ni har, din header är jättesnygg.
    Vilken tur att granen inte föll på ert hus.Läskigt med storm, vi har inte känt av den så mycket.
    Men DIN gran, wooooov så läcker, snyggt klädd, jättefint med belysningsnät, tyvärr fick jag inte själv tag i nåt nät, i år heller, när man bor som vi..................
    Glömde ju skriva förut gör det,-skriv en bok, det är både befriande och det verkar som om du har något vettigt att säga.
    Komiskt nu när jag skriver till dig så är just den där reklamen som du visade parodi på en gång i tv,n.Den om dagarna.
    Ser fram emot din bok en dag då.
    Många nyårskramar till dig. Zara

    SvaraRadera