torsdag 24 september 2009

Packar och grejar...

I morgon åker vi söderut, även om det är en "måste göra" resa så ska bli kul! Jag gillar att åka bil, det är så kul att sitta och titta ut, jaja motorvägen är inte så himla funny men men...det är så mysigt att komma in i Skåne, jag har ju växt upp i Helsingborg och ja det är något med ljuset i Skåne som gör att jag känner mig "Himma" där....så är det bara. Och Malmö....så mysigt, så det blir väl att packa in oss i lägenheten på fredagskvällen och sen leta upp någon trevlig restaurang (kanske på lilla torg)?? att gå och äta på! Sen är det städning mm på schemat för lördagen. Och sen hemfärd på söndag. Ingen shopping och inge Köpenhamn.....denna gång.

9 kommentarer:

  1. Hej.
    Oj så roligt för er.
    Har du sett att du fått en utmaning i min blogg?
    Kram Zara

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är!
    Gympar och ligger i ,- och pluggar, låter som att du gillar det, härligt!!!

    Jag älskar också att röra på mig så fort det blir tid över och trädgård och annat med växter är ju såå kul!

    Trevlig helg "himma"!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. Ah, trevlig resa! Malmö är en av mina absoluta favvisstäder i Sverige - hälsa från mig! :)

    Kram Caro

    SvaraRadera
  4. Åh, vad avis jag blir = ), jag VET vad du menar med himma i Skåne, det är jag med!!! Och att åka bil i Skåne är bara så underbart VACKERT, efter Hallandsåsen är det så FIIIINT!!!

    Visst är det en hel vetenskap med kameror. Jag hade turen att bli tipsad från en fotograf, hon har min kamera privat och är mycket nöjd med den, så det rådet gick jag på. Det var så skönt att gå in i affären och säga, jag ska ha en Nikon D3000!!!

    Ha en superskön helg i Skåne!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  5. Hej Flitiga Lisa.
    Det riktigt andas kreativitet om dig, så kul att läsa om dina äventyr.
    Lycka till
    Kram
    Krusidullan

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni har/haft en bra helg!
    Liiite shopping kanske ni hunnit med....?
    Vore kul att ses snart!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej på dig!
    Sitter här mitt i natten med tandvärk och trillade in på din blogg, har nu kollat igenom hela!
    Du har så otroligt mysigt och ombonat överallt. Härlig trädgård - och förebilderna gav mig lite hopp för vår trädgård som är långt ifrån färdig (knappt påbörjad...) Ni har gjort så fint med stenar, gångar och växter!!

    Ha en fin söndag!
    kram Ann-Christine

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Jag var in på Vivis blogg Humlebacken och såg dig där, åh vad kul att få ett ansikte på dig söta du!

    Hoppas ni hade en bra resa!
    Kram L-L

    SvaraRadera