onsdag 30 september 2009

Utmaningen 10 sanningar om mig från Zara!


1.

Jag tycker väldigt mycket om mat och vin, mmmm vad vore livet utan denna njutning?

2.

Eftersom jag tycker väldigt mycket om mat och vin så tränar jag just nu för fullt, 3 friskispass i veckan så jag kommer i form till sommaren....2010...näää men så att jag mår bra och kan äta vad jag vill, klarar inte av bantning...blir sur om jag inte får äta gott.

3.

Utbildar mig just nu till Trädgårdsdesigner.

4.
Driver en solariekedja med min man (som vi även byggt upp) Sunfactory.

5.
Kan måla, hus, väggar allt!

6.

Tycker om ordning och reda men har insett att vi bor 5 personer här och en hund......så det får bli som det blir men jag får fortfarande spel ibland pga alla grejer och allt smuts som det blir....men jag jobbar på det...

7.

Är bra på att räkna ut billån och leasing och kan göra kreditbedömningar på privatpersoner och företag.
8.

Har sytt på två ställen på kroppen, i huvudet och på låret...(var lite vild som liten)...

9.

Humor, ödmjukhet och generositet är egenskaper som jag tycker om hos andra människoren och jag ogillar verkligen motsatsen hos andra människor, tyvärr...klarar inte av snålhet.... ja eller andra elakheter så klart...men det är väl självklart....en del människor som bara vräker ur sig elaka kommentarer till barn eller vuxna oskyldiga i vardagen...usch...jag fattar inte...

10.


Har varit på en författarkurs i Venezuela....men inte har det blivit någon bok än....men men jag är ju bara 42 än, snart 43...

4 kommentarer:

  1. Hejsan
    Så roligt att höra om allt som du hittat på.och så duktig du är som tränar så mycket, jag får lite dåligt samvete.Är för tjock nu.
    Ja vi är 4 i vår familj och så oftast är de andra barnen hemma,så här är det aldrig städat hemma, jag förstår dig, men själv så tycker inte jag det är hela värden, min make vill ha fint och får spel ibland, tänk så olika man är.
    Och vad duktiga ni är som har byggt upp en egen firma, det tar nog både kraft och tid, och alla barnen.
    När kommer boken ut då, så vi får läsa, så spännande.
    Ja visst är det tråkigt med elakheter, men man kan ju inte göra så mycket åt saken, så jag brukar tänka, det är inte mitt problem, inte jag som har problem.........
    Är du lik min man eller, han hatar snålhet.
    Ja barnen är så viktiga, det viktigaste personerna i vår värd, jag håller med dig.
    Jag ser att jag glömt att sätta upp dig på min blogglista, vill du vara med där?eller?
    Om du vill det så gör jag gärna det.
    Ha en bra dag.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  2. Hej och vad kul att få läsa lite mer om dig! Ser i ett tidigare inlägg att du också använder Mary kay produkter, det gör jag också och kan inte klara mig utan! Ha det så bra kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Hej vännen
    Väntar medspänning på din första bok :)
    Kram
    Krusidullan

    SvaraRadera
  4. Ja den där boken ja.....den har funnits i huvudet sen jag gick i 2:a klass...fasiken vad det tar tid att pressa fram den...det mognar kanske och så bara händer det...vem vet....!/V

    SvaraRadera