onsdag 23 september 2009

Vilket gäng!

Ja jag trodde ju att vi skulle gå lite sakta och kolla in skogen...Haha det var riktigt bra tempo på skogspromenaden idag, 29 pensionärer med ett jäkla drag! Oj så överraksade jag blev, jag tränade ju i måndags och tisdag så benen var lite trötta, och så hade jag med mig Peak (rottweiler) som drog iväg så ivrigt så jag har jobbat på bra idag, perfekt promenadväder, sen bar det av till friskis och, så satt jag där och tänkte ja men det är ett medelpass, jag kan ju ta det lite lugnt och så kollar jag i schemat, kl 17 medel puls, shit, det var det där jobbiga passet....så det var bara att köra på....är lite öm nu i vristerna men annars ok, ska nog fira allt mitt tränande med 1 glas rött i kväll sen sussar jag gott. I morgon ska jag plugga vidare med trädgårdskursen och på kvällen hudvårdsklass, ska bli spännande och på fredag blir det Malmö.

3 kommentarer:

  1. Hi hi! Man ska inte underskatta pensionärer!!
    Förstår att du är trött nu!

    Malmö- jobb eller semester? Hoppas på det senare!

    Jobba på ordentligt med trädgårdandet imorgon, du kan ju snart öppna eget!

    kram

    SvaraRadera
  2. Malmö på fredag?? Betyder det Höllviken på lördag?

    SvaraRadera
  3. nej manska verkligen inte underskatta pensionärer, skenet bedrog verkligen.....ja nu är jag seg... Hahaha Malmö är fredag- söndag hemfärd söndag, jobb, städa och plocka ur vår lägenhet! Ja hoppas Höllviken en sväng lördag eller söndag bara vi hinner!! kram kram Vivi

    SvaraRadera