tisdag 25 maj 2010

Stövlar

Mina gummistövlar läcker in, efter en stund är det kallt och blött....
Nu är det så att jag vill ha dom här, jag tycker dom är snygga, när man ändå måste ha regnkläder mm så kan dom ju var fina med.....men

jag får inte på mig dom över mina VADER....att det alltid ska vara så, undrar om det var meningen att jag skulle bli slalomåkare eller fotbollsspelare med mina ben....jaha nu har jag sett ett par Tretorn som är liknande Hunters.....
frågan är nu om jag ska chansa......ska jag åka och pröva ett par och bli på dåligt humör eller om jag har tur, blir jätteglad? eller så skiter jag i det och köper ett par herrstövlar.....jäkla vader...
jag måste ju ha ett par gummistövlar när jag är iträdgården och går ut med hunden så är det bara. Ja jag får se hur det blir.

4 kommentarer:

  1. Hej Vivi.
    Tack för kommentaren. Jag har samma problem med stövlar, tror de att alla har smala vader, kan man undra, och läderstövlar, det går inte alls, men jag är överviktig nu och då blir det ännu svårare.
    Skrattade gott åt din roliga text, på skylten.

    Men woow vilket helt ljuvligt träd japanska körsbärsträdet, så himla gudomligt vackert, som i en magisk dröm............
    Vackra bilder från din trädgård.
    Träning, jag beundrar dig så som tränar, och jag önskar dig lycka till i fortsättningen, så där är det för maken också han måste träna för att må bra.
    Själv måste jag verkligen ta mig i kragen och börja, så tjockisen försvinner, de delar av jag som jag inte gillar alltså.
    Sköt om dig, du behöver aldrig ångra om du tar upp träningen igen, så lycka till!!
    Kramen Zara

    SvaraRadera
  2. TUSEN TACK för skylten!!
    Och du, jag tycker att dina stövlar var riktigt fina!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Sådana stövlar har Alexandra köpt i år. Inte för att hon påtar i trädgården direkt eller ens går ut med hunden som vi inte har. Hon bara tyckte de var snygga!

    Ja det är inte kul att hitta fina saker man gillar och sedan konstatera att man är skapt på annat sätt än tillverkaren fattat.

    Dina vader tar dig långt...stark som du är:) det får du trösta dig med och vet du det finns massor med fina andra modeller.

    Jag har också "muskulösa" vader och för mig passar Tretorn jättebra.

    Hoppas du hittar ett par snyggingar formade efter soltorpar mått:)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. ...men, det är ju inga danseskor....utan ta det par som sitter bäst på foten, vet ja...nä, jag håller med dig, dom är ursnygga. själv har jag bara vanliga gröna och ett par röda (förstås)
    ha det bra köp ett par lyxiga
    agneta
    kram

    SvaraRadera