tisdag 25 maj 2010

träning


Hihi, gillar den här skylten....
igår var det första träningspasset på Friskis på 6 veckor tror jag (hur kunde det bli ett sådant långt uppehåll?) jag begriper inte, jag hade ett sånt flyt innan med 3 pass i veckan sen hände det något.....solen kom och trädgårdarbetet tog över, men ändå, vi pratar om 3 små timmar på en hel vecka eller säg 6 timmar i allafall med att ta sig fram och tillbaka till träningen....senaste veckorna har jag sovit så dåligt, vaknat på natten och inte kunnat somna om, legat vaken och läst och sen varit trött på dagen, urdumt. I natt sov jag som en stock och det var så skönt att svettas ut ordentligt under träninen och sen lugnet som kommer i kroppen efter en träning....mmmmm jag har saknat min träning! SKÖNT! Nu ska det inte bli några uppehåll!

2 kommentarer:

  1. Godmorgon "Soltorpan"

    Nä den mygggrejen som hänger på bilden fungerar ej. Myggen drar sig snarare till den än från den!

    Vad fint du har runt ditt hus. Du har ju också massa sten och mys runt omkring. Det är så fint tycker jag. Att blanda och mixa hårt och mjukt! Hos mig finns det mest hårt så jag har ett himla sjå med att få det mjukt så att säga:)

    Varför träna när man sliter på ute på tomten? Nä skämt och sido.... det är aldrig fel med motion. Tyvärr kommer jag mig inte för att ta upp det igen. Det är livsfarligt att ta för långa uppehåll!

    Nu ska jag åka iväg till Eskilstuna, inte för att jag direkt är sugen men jag måste jobba lite:(

    Ha en bra dag

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! I love that! I want one!

    SvaraRadera