tisdag 18 maj 2010

Wow vad hände?

Hjälp jag har inte hängt med, vart kom värmen ifrån? 25 grader idag, det är sådan värme vi åker till på vintern och våren och nu är den här!!! Visst är det helt underbart? Man har bara inte hängt med, i hallgarderoben hänger tjocka dunjackor som det inte alls var längesedan vi använde, ojojoj tom en pälsmössa lurar på hatthyllan ser jag...nää nu måste allt vädras och sen baxas upp på vinden, jag måste definitivt ta en runda på staden och inhandla lite vårkläder...man får ju smått PANIK....hittar inga tunna kläder i garderoben.

5 kommentarer:

  1. Åh, vad avundsjuk jag blir! Vet inte vem som kom på att kalla Västkusten för Sveriges framsida, men den här våren känns det definitivt som värsta baksidan. Läser om er andras sol och värme, men här regnar det. Lite värme fick vi dock idag, så man får vara glad för det lilla:)
    Vad fint det ser ut i er trädgård. Blev jättesnyggt med stenen kring pallkragarna! Snyggt staket har ni också!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt! Det är verkligen under den här årstiden man lever upp.

    Hoppas detta väder håller i sig och hoppas sommaren blir lååång och härlig så att man kan njuta ute.

    Har läst ikapp lite här hos dig. Vad roligt med kalas för stora dottern. Visst är det mysigt ändå... med stora barn menar jag. Först tänker man att jaha, det var det liksom men på något mysigt vis skapar man en ny sorts relation och den är guld värd!

    Tycker vi borde ses snart. Jag har sprungit var och varannan dag på plantagen i S-tälje och varje gång kikar jag extra efter dig;)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jo du har rätt, vilken värme som bara dök upp så där, hela fjällvårfloden svämmar över här i norr.
    Men så jättefint vårinlägg, vilka underbara kungsängsliljor, och du är så fin där du står med spaden i högsta hugg, smal och vältränad.
    Själv putar magen på mig ut.
    Jättesnyggt med alla de mjuka kulliga stenarna i din trädgård.
    Ett helt ljuvligt kalas ni haft, och en söt flicka.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  4. Japp, så är det, fort går det och jag hänger absolut inte med. Det gör jag aldrig när det blir varmt - lika förvånad varenda gång, år efter år.....jag får också ta mig ut och shoppa.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Ser jättefint ut kring pallkragarna!

    Och du, i mina lådor finns det tunna kläder. Tyvärr har de krympt!
    Kram

    SvaraRadera