fredag 22 maj 2009

Bråk

Det har jag glömt att berätta, igår när vi var till K-rauta för att köpa lite mer jord och gödsel så började två gubbar i 55 årsåldern att bråka, vi såg den ena dra iväg med den andre till hörnet och knuffa ner honom på jordsäckarna, så jag var tvungen att gå fram och säga åt dom något i stil med: lägg av och bråka det är bra onödigt, det här var mitt på dagen och fullt med folk. Jaja hur som helst så slutade dom och gick åt varsit håll till slut. Förmodligen hade det blivit bråk när dom skulle parkera och lasta in jord. Alltså två vuxna karlar, så pinsamt!! Men jag var glad att det gick att avstyra, han den argaste såg lite arg ut när jag störde men han lugnade ner sig. Skönt, jag gjorde en god gärning, det kändes bra!

4 kommentarer:

  1. haha det finns folk till allt:) Bra att du sa ifrån i alla fall. Trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Bra gjort! Inte konstigt att det är krig på jorden!
    Ha det så gott!
    Carin

    SvaraRadera
  3. Hej.
    Jag har skrivit i förra inlägget, läs det, jag skrev i fel så du inte missar det jag skrev.
    Hoppas du begriper en irrationell hjärna.
    Kram Zara.

    SvaraRadera
  4. Ja jag tror det blev för mycket för gubbarna, ledigt en dag, soligt och kanske tagit en öl eller grogg för mycket kvällen innan och sen åka och handla jord och allt som ska göras efter det....ja herregud.

    SvaraRadera