torsdag 7 maj 2009

Torkvinda och Magnolia!

Nu så, nu är den vita torkvindan MIN och snart på plats i trädgården, mannen jobbar och sliter så i morgon kanske jag kan hänga tvätt (det gör jag såå gärna) och ett stort magnolia träd är inhandlat, färg på blommorna? Gissa! Jag har ställt det i min planeringshörna där jag håller på med plattorna, orkade inte fortsätta idag efter allt slit i går, min kropp är inte ok idag! Jo och så blev det en vit skål från Bruka som det står sallad på...Mannen släppte av mig utanför så jag skulle springa in på Bruka och köpa torkvindan...efter någon minut kom han efter och säger jag står väldigt illa...taktik för att inte jag skulle gå runt och titta på fler saker....nu blev det tvunget att skynda sig på...suck ja....han skulle ju vänta i bilen.....att man alltid måste stresshandla i sådana där underbara butiker....

2 kommentarer:

  1. Hejsan
    Måste hålla med dig att det är så kul med trädgård.
    Längtar tills de varma sommarkvällarna kommer så man kan vara ute så mkt längre.
    Själv ska jag plantera i pallkragar i år.
    Tack för tipset med torkvindan. så snygg.
    Kram
    Krusidullan

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att du tittade in! Ja mina pallkragar var så fina förra året...nu ser det hemskt ut, funderar på att ta bort allt och måla dom vita och börja om någon annanstans i trädgården. Ja längtar också till dom varma sommarkvällarna!

    SvaraRadera