måndag 4 maj 2009

Trädgård mm!

Vad roligt det är med trädgård! Det visste jag inte riktigt, nu har jag köpt lavendel som ska ner efter vår gråa stengång, hade varit kul med kameran nu för våra vita tulpaner blommar....och den fina kastanjen är också på gång. Och sen har vi börjat plantera ner syrener efter vårt vita staket, färg? VITA så klart....åhh jag vill fixa allt...får behärska mig lite, jag har annat att göra också men man blir helt GALEN och vill fixa fixa, speciellt för oss som har börjat från början liksom med en ny trädgård. Jag ska göra en plantering längst ner i hörnet på trädgården...nej jag måste ha en kamera så jag kan ta bilder före och efter!

5 kommentarer:

  1. Åh, din stackare, utan kamera, men du bloggar på bra i dina beskrivningar = ), för jag ser bilder i huvudet när du beskriver din trädgård = )...

    Ha det bra!
    Kram l-l

    SvaraRadera
  2. Tack! Då får vi se om det stämmer med verkligheten när jag lyckats få fatt i en kamera!

    SvaraRadera
  3. Hi,hi.. = )...hitade din kommentar som du gav för ett tag sedan om inspiration till att måla, vad kul att kunna inspirera. Nu har jag målat så mycket så jag sitter och inväntar inspirationen igen....= ), men när den väl faller på så blir allt vitt = )...

    Kram l-l

    SvaraRadera
  4. Ja nu har jag målat två hyllor, och en lång med hyllor i som man sätter på väggen och ett litet bord, i den långa hyllan som är på väggen har vi vita bruka skålar på. Ska ta bild så fort jag har kameran, tror du skulle gilla det l-l (Vita nyanser)

    SvaraRadera