söndag 24 maj 2009

Mysig inredningsaffär

I Hammarby sjöstad där jag själv har en rörelse, finns en mysig inredningsaffär där jag har handlat en hel del till vårt hem! kolla in www.ljuvligahem.se och det är inte för att jag är där ofta och handlar som jag rekommenderar affären utan för att det finns precis sånt som jag tycker är snyggt! Det finns alltid något som man vill köpa och det är bra priser! Ett tips om ni är i krokarna och då kan ni passa på och sola i mitt solarium www.sunfactory.se också.

4 kommentarer:

  1. Har ni eget solarium? Lyxigt = ). Vårt kylskåp är ett Samsung, de är nog rätt lika i designen många av dem...

    Ha det bra!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  2. Hehe.. nu solar jag inte solarium, men jag kanske komme in och säger hej nån dag, min yngsta syrra bor där, eller i Sickla är det kanske, hon har flyttat flera ggr. SÅ man vet aldrig..:)

    SvaraRadera
  3. Åh, så du håller till i Hammarby Sjöstad?! Där bor min älskade bästis B så när jag är i Stockholm bor jag oftast där ute. Nästa gång vi är på besök ska jag titta in och säga hej hos dig!

    Kram C

    SvaraRadera
  4. Hej! Ja sickla är nära, solariumet är obemannat men vi är ju där då och då, så om ni ska till trakterna så hör av er, så kanske jag kan planera lite så jag är där samtidigt, nej många har olika uppfattningar om solarium och att det är farligt osv....ni ska bara veta hur farlig vår sol ute är, den har inga regelverk att följa...så mitt tips sola i solarium (i godkända) tills ni fått en fin färg och undvik solen ute när det är varmt och hett. Och ja bränn er inte varken i solarium eller utomhus. Kul med din bästis B, C då har du kanske varit hos Ljuvliga hem? Ha det gott/Kram Vivi

    SvaraRadera