torsdag 1 oktober 2009

Hem & Villa mässan i morgon!

Ska verkligen gå runt och titta på allt, nästan hela dagen är avsatt till detta och lite solariumjobb. Planerar att själv ställa ut i november på en mässa så jag måste kolla in montrar mm, det är så kul att få inspiration! Jag tycker att det är jättekul att fixa i ordning montrar (inte själva skruvandet om det är nåt sånt) utan att bestämma hur se ska se ut och så är det jättekul att träffa massa människor. Vad tycker ni? Gillar ni att gå på mässor eller kanske jobba på mässor?

8 kommentarer:

  1. Hejsan
    Tack för ditt gulliga svar i min blogg, det tog ett tag att hitta det, det var i ett inlägg lägre ner, mässor nä det är nog inget för mig, jag har lite svårt för trängsel, men jo kan jag också tycka, för hushållsmässor har jag besök, med inredning och sånt, det är inspirerande.
    Lycka till då på mässan.
    Ha det så bra. Kram Zara

    SvaraRadera
  2. Hej Igen jo jag följer ju din blogg, redan och så är du med i min blogglista, och nu ska jag lägga dig i nästa lista, också.
    Ha det!
    Kram Zara

    SvaraRadera
  3. Toppen, tack Zara! Kram och ha en bra dag!/Vivi soltorp

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag älskar mässor, ska på syfestivalen nästa helg och det ser jag fram emot jättemycket! Ha en skön helg! Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Jag vill gå men skall till sommarstugan och jobba i trädgården!
    Trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Det är ju så roligt att gå på mässor. Hoppas ni får en trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Hur var mässan??
    Mya idéer kan jag tänka!

    Jo du, det är helt crazy att man inte lyckas med att ses oftare när man bor så nära! Hade gärna setts en imorgon....men jobbar naturligtvis kväll! ÅNGRAR MEJ!!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej, jag brukar gå på hem och villa mässan varje år. Älskar att skrota runt där. Brukar alltid köpa med mig billiga heminrednings- tidningar hem. I år blir det dock annat för mig än att gå på mässa. Ha en riktigt trevlig dag

    SvaraRadera