söndag 4 oktober 2009

Glögg och möte




I går när jag var på systembolaget och köpte vin så stog plötsligt årets glögg där!! Jag spanade runt och tittade igen...är det möjligt?? Jag har hängt på låset varje år och köpt typ 10 flaskor av årgångsglöggen (som present, inte 10 till mig själv) och nu stog den där. Jag köpte två direkt och kanske det blir en liten provsmakning i kväll efter mitt möte. I kväll är det dags för Företagsamma Q (Q=qvinnor) Vi träffas och äter gott och lyssnar på en föreläsare som kommer utifrån och två ur gruppen. Och så pratar vi om våra företag och om allt möjligt! Mycket trevligt.

6 kommentarer:

  1. Liiite jultänk tror jag allt har smygit sig in!!
    Och vet du vad, jag har faktiskt också börjat! Har köpt flera julklappar redan! Målet är att jag ska vara färdig innan advent!

    Kram, och hoppas du har det trevligt på FQ!!

    SvaraRadera
  2. Lite tidigt för glög, men var den god?
    /Vimsingen

    SvaraRadera
  3. Glögg som är så gott, får ta en sväng till systemet snart:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad gott med glögg och fina flaskor! Jo det är en sån kran och det är bra, men när jag är borta står jag där med händerna under och inget händer.... Ha det gott! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset. Jag älskar att smutta på glögg, och känna doften av denna underbara dryck.

    SvaraRadera