fredag 9 oktober 2009

Sovmorgon!

Oj vad länge vi har sovit idag....barnen har studiedag och då passade vi på och ha sovmorgon....annars är det lite solariejobb, hårklippning, inhandling av fredagsmysmat, hundpromenad i skogen 5 km och sen träning på tapeten. Får nog komma i säng tidigt för ev ska jag upp och vara hårmodell åt min frisör så då får jag håret fixat och klart, (klipp och fin/fest föning) Han är verkligen bäst på det, att föna håret antingen spikrakt eller festligt så det går åt olika håll, inga plattänger eller tjafs, bara föning. Ska ta bild i morgon i så fall. Ha en skön fredag alla här! Kram kram

3 kommentarer:

  1. Skönt med sovmornar i mellan, de behövs verkligen. Ha en trevlig helg:)

    SvaraRadera
  2. Skönt med sovmorgon det ska vi ha i morgon! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej
    Tack så jättemycket för din gulliga kommentar, det gladde mig så, ja jag kan förstå om sommar är kvar hos er, i Luleå en stad ca,9 mil söder om mig så är det mycket varmare ingen snö och löv kvar, i träden vi var där i går och blev så förvånade, över skillnaden.
    Så underbart härligt att höra om hur nöjd du är med ditt oerhört vackra hus. Var enda stund man kan känna sig glad och nöjd här i livet är så värdefull, det är bara att ta in sånt, av motsatsen behöver vi ju inget.
    Vad glad jag blir för din skull och att få höra om det, så härligt.
    Ha det nu så gott och njut av ditt hus och din familj i helgen.
    Kram till dig.
    Zara

    SvaraRadera