söndag 25 oktober 2009

Tittat på hus!


Förra söndagen var vi och tittade i ett Sjödalshus och nu idag var vi och tittade i ett Anebyhus....ja vad håller vi på med?
Här är vi på väg tidigt en lördagsmorgon och det regnar....och egentligen vill man ligga hemma i varma sängen men nej....

Här står Hillevi och Peter och hänger vid montern...vad är det fråga om?

Här står jag och beundrar vackra hus...jo vi är i Norrköping på villamässan.


Nu är det officiellt, vi ska börja sälja Karlsonhus http://www.karlsonhus.com/ så det är därför vi irrat runt och kollat in andra visningar och hus....och i lördags stog vi i montern på villamässan i Norrköping! Jättekul, det var verkligen roligt att se människor gå in i varandra efter att dom fått huskatalogen. Jag hörde många: åh! ett sånt hus vill jag ha!

Hör bara av er om ni vill prata mera om hus! Det ska bli så spännande!

9 kommentarer:

  1. Grattis..VA KUL!!!! Ja..vad säger man...vi som snart är karlsonhus ägare..finns det vackrare hus..nä jag tror inte det..måste vara superkul att få sälja dem! Återigen..grattis!
    Kram :)

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis! Va kul att få sälja så fina hus.

    Nu är ju jag en väldigt nöjd Trivselhusägare men måste ändå säga att Karlsson hus ligger högt även på min lista:)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej tjejer! Och tack, det ska bli så kul! Maria, som funkishus så gillar jag Trivselhus, vi var inne i ett Trivselhus i närheten av vårt hus och det var så fint med en liten vinkällare mm. Vi har en sån tur att vår tomt ligger i ett gammalt villaområde så vi behövde inte välja stil på hus...det var ju bara ett "ett gammalt traditionellt" som passar här....men jag kan gå loss på funkishus och stenhus med.....så det var skönt att inte behöva välja...kram på er! Vivi

    SvaraRadera
  4. Hejsan
    Jaha ni är då driftiga och duktiga personer, hoppas det går bra för er.
    I dag har vi nollgrader men vi har haft så kallt, men eldar gör vi dock.
    Ha det nu så jättebra, och lycka till för er med husförsäljningen, det måste ju passa jättebra när man älskar sitt eget Kalssonshus, då kan man ju göra bra reklam, med äkta känsla.Om jag nån gång köper mig ett sånt hus så ska jag så klart konsultera dig.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  5. Toppen Zara! Du är så välkommen och tack! Kram kram Vivi

    SvaraRadera
  6. Vad spännande ni ska börja sälja hus alltså?? Tack för titten på min blogg jag lägger in dig bland mina favoriter det är ok?! Må så jättegott! kram från Maria

    SvaraRadera
  7. Så spännande att sälja hus och extra kul förstås att det är så väldans vackra hus!!

    Stort lycka till!
    Ann-Christine

    SvaraRadera
  8. Vad roligt!!
    Extra smart att vara expert på det man ska sälja!!
    Tack för diettipsen!

    Kram

    SvaraRadera