onsdag 14 oktober 2009

Härligt!

Åh idag tittar solen fram, så himla skönt! Idag blir det: beställa varor till solariet, åka med grannen och titta på bil, utvecklingssamtal skolan barnen, laga mat (Pappas peppriga kyckling) och sen träningspass nr 18. Och sen förbereda kläder och material till morgondagens företagsträff kl 07:00!!! Shit.....så tidigt....undrar hur det ska gå.....och i går gjorde jag något kul...eller vi får väl se om det blir kul, jag har anmält mig som statist, så vem vet om jag dyker upp i någon reklam eller bakgrund på program eller film! Hihi passar mig som är så nyfiken på allt...sen så håller jag på med trädgårdsutbildningen och som vanligt när det gäller skapande måste man vara på rätt humör och ha rätt tid och så...i morgon efter företagsträffen om jag inte är helt slut....oftast är det tvärtom, man får sån inspiration, jo men då ska jag jobba med trädgårdprogrammet! Ja det var vad jag har på
G. Kram alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar