lördag 3 oktober 2009

Lite shopping från hem & Villa blev det!



Tre saker inhandlades och sen fick jag med mig broschyrer om allt möjligt. Spa och pool dominerade helt klart på årets hem & villa mässa! Två badkar provsatt jag i....vill byta ut vårt bubbelbadkar för det är för lågt, man får välja vilken kroppsdel man ska ha ovanför vattnet, axlarna, knäna eller fötterna trist och kallt....jaja vi får se vad det blir. Det var kul att gå runt och få inspiration. Det var ganska lite kök tycker jag, men Pustelli hade en riktigt cool fläkt som var precis ovanför spisen, kan vara bra om man har riktigt högt i tak....häftigt. Sen träffade jag på en tjej som var intresserad av att göra ett reportage om vårt hus....tänk att jag kändes igen på mässan....!?? Fast jag är så hemlig.....Kul...vi får se vad det blir av det!



Den här fina adventsljusstaken kunde jag inte motstå...från Årstiden Stockholm



Och den här skylten är lite kul...från Syster Lycklig Stockholm och den tredje saken vi köpte var en korv....

Och en murgröna flyttat in, det är tredje gången som en murgröna får bo i vår hall....dom tidigare har tyvärr lämnat oss men nu hoppas jag att denna ska bo kvar!!! Grrr jag VILL ha en murgröna just där...det passar liksom....



1 kommentar:

  1. Murgröna är så vackert. Kul att du är nöjd med ditt besök på mässan. Spännande med ett eventuellt repotage, kul!

    SvaraRadera