söndag 11 oktober 2009

Intensivt....har det varit!

Puh, lördagen svischade förbi...upp tidigt och iväg till Stockholm för att sitta hårmodell, hoppas att det gick bra för Donnie som är min frisör...han driver flera hårsalonger: http://www.hairfashionacademy.se/ Hur som helst så blev jag fin i håret och klippt. Det är jättekul att sitta och titta på alla frisörer som jobbar och fixar och som sen ska bedömas inför dommare. Sen bar det iväg till ett par vänner på landet och dom hade gjort en fantastisk middag med vinprovning till maten, förrätt och varmrätt och sen dessertvin puh...det blev lite trixigt att äta en tugga, dricka vin och sen äta en tugga och smaka nästa vin. Så kul, och det känns idag.... vi har kännt varandra länge, våra barn gick på dagis ihop och nu är dom ungdomar! Deras äldsta har precis flyttat hemifrån...opps...vart tar tiden vägen? Kan någon stoppa tiden?? Förresten det var lite kul igår på hårbedömmningen, allt görs på tid och det var hela tiden någon som ropade: kan någon stoppa tiden? Jag skrattade lite för mig själv varje gång......men jag känner så idag: kan någon stoppa tiden?

6 kommentarer:

  1. Oj, förstår att ni har haft fullt upp i helgen. Nej jag har inte testat miliery passet. Jag trännar på hos sjukgymnasten än så länge....
    /Vimsingen

    SvaraRadera
  2. Hej. Oj fullt upp verkar ni ha. Såg nyss att jag missat en kommentar från dig om ute belysning vid lilla entren. Jag vet inte ännu vad vi ska ha där. Men planerar att fara till sverige nu så småning om och kika på ute belysning till hela huset, så jag återkommer till den frågan vid senare tillfälle :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hallå!!
    Var är bilderna på håret?
    Vill se!

    Mysigt med middag i goda vänners lag, det får vi ta och ha här på Vårv snart!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Vivi.
    I dag var jag in i humlebacken, och tittade lite snabbt, och då fick jag se ett foto av di.
    Oj vilken vacker kvinna och så vital och stark du ser ut, du behöver då inte skämmas precis.
    Sätt ut en bild på dig i bloggen.
    Ja det är ju bara ett förslag så klart.
    Hoppas du blev nöjd med håret.Ja du har rätt tiden går så fort, det känns underligt.........på något vis.
    Ha en bra vecka.
    kram Zara

    SvaraRadera
  5. Hej
    Jag menar en bild i din presentation.Och så ska det stå av dig, inte di.
    Jag har problem med stavning.
    Nu är det natt i Norra Sverige också, god natt.
    Sköt om dig.
    Kram Zara.

    SvaraRadera
  6. Hej och tack, bilder kommer..../Kram Vivi

    SvaraRadera